Wednesday 16 March 2011

~ kadang-kadang rase sgt susah HATI ~

aku juga manusia biase mcm org lain...
aku tak pernah ade kelebihan.. @ ade kuasa..
cuma ALLAH yg ade kelebihan itu semua...

cuma kadang-kadang.. ujian ALLAH sgt kuat..
dan aku rase mcm nak putus asa... aku tak mampu...
tp org kater.. kalau ALLAH duga, tandanya ALLAH masih sayang..
masih ingat kita adalah hamba-NYA...

‎"Ya Allah...Semoga hari ini Allah membukakan pintu rizki bagi hamba-Nya yg bekerja..menjadikan sehat bagi hamba-Nya yg sakit,menumbuhkan cinta diantara hamba-Nya yg saling membenci,memaafkan hamba-Nya yg bertaubat,membukakan pintu hidayah bagi hamba-Nya yg mencari,memudahkan segala urusan hamba-Nya dan membukakan pintu Syurga bagi hamba-Nya yg hari ini pulang ke Rahmatullah"

AMINNNNN.......... YA ALLAH.........


No comments:

Post a Comment

~ tinggal pesan utk saya ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aQif

Lilypie Fourth Birthday tickers

aiSy

Lilypie First Birthday tickers