Thursday 10 January 2013

SENTAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!


huhuhu..
k.. aku sentap giler ngn best friend aku petang nie..
serius.. makan dalam taw!
1st time biler aku tanyer.. ''bz ker''
die jawab ''tak lah.. baru bangun tdo''
pastu aku tanye.. ''ko kejer malam ker''
die jawab ''a'ah''
pastu biler aku tanye lagi '' aku kaco ko tdo ker''
die jawab lagi ''a'ah''
 
k.. aku tersentap -__-''
1st time sepanjang berkawan.. tetibe aku jadi emo..
mane aku tak emo..
sebelum nie ko tak pernah pun jawab camnie..
sedih & sentap aku taw! huhuhu
 
serius nie.. kalo ko baca entry aku..
aku otw majuk ngan ko.. huhuhu :(
 
bye!
 
 

No comments:

Post a Comment

~ tinggal pesan utk saya ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aQif

Lilypie Fourth Birthday tickers

aiSy

Lilypie First Birthday tickers