Thursday 18 August 2011

Menziarahi Kawan Lama

Zaman skrg ... sume boleh jadi mudah wlwpun kiter jauh.. tp sbb dah ada muka buku.. twitter ... diari on9 dan mcm2 lg.. rase mcm duduk sebelah ngn kawan yg jauh.. disebabkan itu juga... aku selalu melawat kawan lame dan jenguk diari on9 dier.. dari kaler hitam bertukar putih, selalu juga aku dapat berita terkini .. wlw kadang2 terlewat sbb die tak update.. hihiih .... tp aku x bg salam pun.. jenguk2 di luar.. kesian plak nnt die kene wat air tuk aku.. nak2 skang nie aku tgh preggy.. nnt terdemand plak nak yg bukan2.. hihihi

mcm2 yg diluahkan wlw ade cover2.. tp aku kenal die.. dari sekolah men lg mase ting 4 ... dan kendian kitorang still berkawan wlw masing2 smbung blajar tempat lain.. kekadang kol.. (tp sbb dulu2 creditkan mahal) kitrg sms jerrr.... hehhehe...

aku kenal die... bile die sedih .. biler die happy... tp skrg nie die dah bhgia.... dan sedang mengalami ape yg aku alami.. wlwpun aku tuk yg ke-2 dan die untuk yg pertama kali.... =) ... tak sabor aku nak tgk die gemuk.. sbb die tak penah pun gemuk dari tiang eletrik kat skolah mahupun tiang talipon kat tepi pagar aspuri tmpat kami bergayut ala2 beruk... hahhahaha.....

skrg nie die sdg wat kejer part time ala2 si eric.. sdg mendeco umh yg baru diduduki.. x kisah ler umh sewa @ sendiri... yg penting.. kawan aku nie akan beraya di umah baru... =) bersama suami yg baru dinikahi dan bb yg sedang membesar didlm rahimnyerr ... =)

kawan .... aku tumpang bhgia biler tgk die dah bhgia... dah terlalu byk yg die lalui.. harap2 die akan terus tabah =)

No comments:

Post a Comment

~ tinggal pesan utk saya ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aQif

Lilypie Fourth Birthday tickers

aiSy

Lilypie First Birthday tickers