Wednesday 24 October 2012

Heppy 27th

23 Oktober 2012 - bezday adik sy yg pertama... beza umur kami cuma 2thn...
dan panggilan antara kami cume NANA & NINI...
mmg dari kechik keluarga belah arwah ayah akan panggil kami dgn name nie..
cute kan? hihihi.. sekali lagi aku terperasan! :)

dan belah keluarga ibu akan panggil dgn panggilan manja ''EBAB''
sebab time kami kechik2 dulu.. die debab ckit berbanding saya yg kurus melidi..
muke dier pun dah ala2 mata sepet....
erkkkkk... dah kantoi name manja dier... habisss lar sy ;p

saya sentiasa mahukan adik sy bahagia di dunia & akhirat
sy harapkan die sentiasa akan dilindungi & disayangi..
sebagai mana arwah ayah membelai & memanjakan kami...

saya mahukan kami 4beradik, sentiasa bersama tidak kira susah @ senang...
moga2 hubungan kami akan terus abadi dan rapat sampai bila2...

sy sygkan adik2 sy... & IBU kami......




~ x kire bezday saper pun.. aQif akan kater.. mama.. hari nie hari jadi abg yer =_='

No comments:

Post a Comment

~ tinggal pesan utk saya ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aQif

Lilypie Fourth Birthday tickers

aiSy

Lilypie First Birthday tickers