Thursday 25 October 2012

Saya Sedih!

patutnye mlm td post entry nie.. tp disebabkan kecewa dan sedih
sy mmg layan perasaan jer mlm tadi...
wlw hanya kerana LAMPU!

lewat petang semalam saya dpt call dari Along saya...
biler dgr citer yg tak best, sy terus jadi hampa...
lampu bunga2 yg sy paling sayang tue ade retak...
means mmg tak boleh nak diguna pakai.. huwawawa....
sedihnyer saya... kenapa boleh jadi mcm tue...
rupa2nya silap pekerja kedai tue .. main ambil jer kotak..
wlw dkt kotak tue sebenarnya dah tulis...''BRG ROSAK''
sy benci pekerja itu!

tp mungkin juga silap pada diri sy yg tak check betul2...
sbb waktu pickup barang-barang tersebut, sy pergi ber3
dgn hero2.. jadi paham2lar keadaan waktu itu... mmg sgt kelam kabut...
dan sy terlepas pandang lampu yg sy sayang tue.... :(


nie lar pict lampu yg sy sayang.... :'(

dan semalam habis kejer jer.. sy terus bergegas ke kedai tersebut...
nasib tokey kedai tue masih ingat kat sy  
(mmg kenal lar sbb haku dah amik byk brg kat kedai ko!)
tokey kedai tue mintak maaf dan benarkan saya pilih lampu yg lain,
wlw ade part2 lampu bunga2 nie yg Along saya dah terpotong.. hehhehe...
berani lar tokey nie tak bagi saya tukar... Grrrrrrr!

tp lagi sekali saya kecewa! lampu bunga2 nie dah habis stock... baru 3 hari lepas ade org dah beli!
huwawawa... mmg rase nak mintak address kat tokey tue sape yg beli...
lepas penat habis pusing satu kedai dier... (wlwpun xdelar besar mane kedai dier.. 2tkt jer.. hehhehe)
saya tetap tak jumpe lampu yg berkenan...
saya lepak jap kat sofa.. sambil mata duk jeling2 lampu yg ade...
smpai naik teleng leher sy duk pandang atas.... pening!

last2 saya pilih gak lampu yg ade bentuk bunga..tp dah tak sepenuh hati lar memilih...
dan yg tak best saya kene tambah rm25..
sbb lampu yg saya pilih tue mahal ckit dari yg asal...
tp sy tetap dgn selamba byr jer RM20... dan tokey tue cume senyum2 sbb taw sy tgh marah..

huwawawa... sy sedih sgt2... rase mcm nak kasi hancur jer terus lampu bunga2 tue..
baru puas hati saya... last2 tokey tue bg price special tuk besi langsir umah sy nnt.... :)

~ lepas siap pasang lampu ganti tue.. sy upload.. smlm tak dan nak snap pict... 
en husben dah kol ;) ... sebut tentang ''LANGSIR'' ... aduyaiiiii... kain pun sy tak potong lagi.. adessss  =_='

No comments:

Post a Comment

~ tinggal pesan utk saya ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aQif

Lilypie Fourth Birthday tickers

aiSy

Lilypie First Birthday tickers